Usein kysytyt kysymykset:
Ovatko sivuston tuotteet aitoja?
Myymme sivustollamme vain 100 % alkuperäisiä ja aitoja tuotteita. Voit siis tehdä ostoksia turvallisesti.
Sitoudunko jatkuvaan tilaukseen, kun teen ostoksen?
Et sitoudu mihinkään jatkuvaan tilaukseen, kun teet ostoksia. Maksat vain ostamistasi tuotteista, et sitoudu jatkotilauksiin.
Mitä tarkoittaa (U) ja (N)?
Tämä kirjoitetaan joidenkin tuotteiden tuotenimen perään. Tämä on tarkoitettu lähinnä sisäiseen käyttöön. (U) tarkoittaa poistuvaa mallia ja (N) uutta mallia.
En ole saanut tilausvahvistusta, mitä teen?
Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkista "ei-toivotut sähköpostit" tai "roskapostit". Jos tilausvahvistus on siellä, voit siirtää sen postilaatikkoosi, jotta sähköpostisi näkee, että on OK vastaanottaa sähköposteja BEAUTYCOSilta. Jos tilausvahvistusta ei ole siellä, olet ehkä kirjoittanut väärän sähköpostin. Tässä tapauksessa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen webshop@beautycos.fi. Ilmoita koko nimesi ja puhelinnumerosi, jotta löydämme sinut järjestelmästä.
Seuraa pakettiasi:
Palauttaminen
Ajoittain jotkin tuotteistamme saattavat olla loppuunmyytyjä, minkä vuoksi ne poistetaan automaattisesti kaupasta. Tässä tapauksessa suosittelemme, että tarkistat jatkuvasti kaupastamme, milloin tuotetta on jälleen varastossa. Voit myös seurata Facebookia tai tilata sähköisen uutiskirjeemme.
Ehdot
Kun haluat palauttaa jotain, ota aina yhteyttä meihin postitse, jotta voimme käsitellä palautuspakettisi oikein. Palautuspaketti on aina pakattava asianmukaisesti, jotta tuote on hyvin suojattu. Olet vastuussa paketista/tuotteista, kunnes me vastaanotamme ne. Jos kadut ostostasi tai haluat vaihtaa tuotteen, sinun on maksettava toimituskulut. Palautusetiketti maksaa 15 €. Jos olet tehnyt hyväksytyn reklamaation, BEAUTYCOS palauttaa summan.
Jos pakettiasi ei noudeta määräajassa, pakettisi palautetaan meille - vastaanottaja on vastuussa kuljetuksesta vastaanottajalle ja myös palautuslähetyksestä BEAUTYCOSille.
Jos olet kirjoittanut väärän osoitteen pakettiin, olet vastuussa palautuslähetyksestä BEAUTYCOSille sekä uuden lähetyksen uudelleenlähetysmaksuista. Emme vastaanota tuotteita pyynnöstä tai jos ne lähetetty ilman siirtoa siten, että meidän on noudettava ne postitoimistosta.
Takuu
Reklamointioikeus on voimassa 24 kuukautta. Se edellyttää vain, että ilmoitat asiasta kohtuullisessa ajassa eli kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta.
Valitukset - Tuote ei vastaa vaatimuksiani: Jos saat ehjän tuotteen, joka ei vastaa odotuksiasi käytön jälkeen, emme voi hyvittää tuotetta. Tämä johtuu hygienianäkökohdista ja siitä, että tuotetta ei ole mahdollista myydä edelleen kolmannelle osapuolelle.
BEAUTYCOS ei voi taata eri tuotteiden vaikutuksia tai tuloksia, koska kaikki hiukset ovat erilaisia ja voivat reagoida eri tavoin. Jos tilasit tuotteen erityisesti uusien hiusten kasvuun, takuuta ei myönnetä. Hiustenlähtö voi johtua monista syistä, ja se on todella yksilöllistä. Huomaa, että geneettistä hiustenlähtöä ei voida muuttaa. Tietyissä tapauksissa voimme viitata valmistajan yhteystietoihin, jos et ole saavuttanut toivottua tulosta. Kaikki tuotekuvauksemme ovat ohjeellisia ja valmistajien toimittamia. BEAUTYCOS ei takaa vaikutusta.
Valitukset - Tuotteeni on viallinen: Jos ostat ghd-raudan, sinulla on 2 vuoden takuu BEAUTYCOSilta, myymälästä tai verkkokaupasta ostamallesi tuotteelle. Älä poista hologrammia, sillä se on takuutodistuksesi. Tämän poistaminen mitätöi takuun. Kun palautat tuotteen valituksen vuoksi, ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta he voivat tehdä sinulle palautusetiketin. Palautusetiketin hinta on 15 €, ja BEAUTYCOS maksaa sen, mikäli valitus hyväksytään. Jos valitus hylätään, asiakkaan on maksettava edestakaiset rahtikulut BEAUTYCOSille. Jos paketti palautetaan muulla kuin BEAUTYCOSin toimittamalla lähetysetiketillä, BEAUTYCOS ei korvaa palautuslähetystä.
Jos havaitsemme, että tuotteessa ei ole virhettä tai puutetta, valitus hylätään. Voimme veloittaa enintään 30 € tuotteen tutkimisesta. Jos tuote ei ole vastuullisella tavalla, BEAUTYCOS ei voi vaihtaa tuotetta. Voit aina toimittaa valituksesi johonkin myymälöistämme, mutta sinun on varauduttava pidempään käsittelyaikaan, koska tuote liitetään myymälän toimitusvirtaan.
Oletko allerginen?
Jos tiedät, että olet allerginen jollekin ainesosalle tai muulle, voit aina ottaa meihin yhteyttä saadaksesi tietoja tuotteidemme ainesosaluettelosta. Muussa tapauksessa pyydämme käymään myymälässämme, jossa voit nähdä ja lukea tuotteen takaosan.
Validate your login
Kirjaudu sisään