Skin Losophy - Hanki ILMAINEN huulirasva
Osta täältä
Skin Losophy - Hanki ILMAINEN huulirasva

Sisältö

  1. Yleistä
    1. Kolmannen osapuolen sisältö
    2. Ylivoimainen este
    3. Muutokset näihin ehtoihin
  2. Asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet
    1. Tietosuojakäytäntö
    2. Tietojen poistopyyntö
  3. Tuotteet ja hinnat
  4. Maksaminen
  5. Toimitus ja kuljetus
  6. Peruutusoikeus
  7. Palautusoikeus
  8. Vastuu virheistä
  9. Reklamaatiot ja valitukset
    1. Tietoa valitusmenettelyistä
  10. Lisäpalvelut
  11. Tarjoukset ja rajoitukset
  12. Kiistoissa sovellettava lainsäädäntö ja tuomioistuin

1. Yleistä

BEAUTYCOS.fi
ALV-numero: DK34694435
Sähköposti: webshop (a) beautycos.fi
Ehdot päivitetty: 19.10.2022

BEAUTYCOS on verkkokauppa, jonka kautta asiakas voi ostaa suoraan BEAUTYCOS:n myymiä tuotteita ja muita tuotteita muilta yrityksiltä, jotka ovat päättäneet myydä tuotteitaan BEAUTYCOS-sivun kautta.

BEAUTYCOSin ja asiakkaan välistä myyntisopimusta solmittaessa noudatetaan seuraavia ehtoja.

Kaikkien myyntisopimukseen liittyvien kolmansien osapuolten kanssa käytetään myös kuluttajasuojalakeja ja kolmansiin osapuoliin liittyviä erityisehtoja näiden ehtojen yhteydessä.

1.1 Kolmannen osapuolen sisältö

Kaikki tavaramerkit kuuluvat niiden lainmukaisille omistajille. BEAUTYCOS voi tarjota linkkejä verkkosivustoille, jotka eivät ole BEAUTYCOSin hallinnassa. BEAUTYCOS ei voi taata, että BEAUTYCOSin kautta linkitetyistä kolmansien osapuolien linkeistä löytyvä sisältö on oikeaa tai ajantasaista, eikä sitä, että verkkosivustot noudattavat samoja tietosuojasopimuksia ja turvatoimia kuin BEAUTYCOS. Osoitteen haltija on vastuussa linkin sisällöstä.

1.2 Ylivoimainen este

BEAUTYCOS ei ole vastuussa mistään vahingoista, jotka johtuvat esteestä, jota ei ole voitu ennakoida, odottamattomasta tapahtumasta tai olosuhteiden muutoksesta, johon BEAUTYCOS ei voi vaikuttaa ja jota BEAUTYCOS ei voi kohtuudella estää. Näitä ovat esimerkiksi, muttei yksinomaan, lailliset lakot, sodankäynti, tulipalo, sääilmiö, terrori-iskut, lainsäädännön muutokset, tekniset ongelmat, viestintävirheet, tavarantoimittajien vaikeudet tai edellä mainituista aiheutuvat seuraamukset. Ennakoimattomien olosuhteiden aikana vahingonkorvaus- tai korvausvelvollisuus raukeaa. BEAUTYCOS on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle mahdollisimman nopeasti kaikista myyntisopimukseen vaikuttavista ennakoimattomista seikoista.

1.3 Muutokset näihin ehtoihin

BEAUTYCOS pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja yksipuolisesti ilmoittamatta asiasta etukäteen asiakkaalle. Kaikki tilaukset noudattavat ostohetkellä voimassa olevia ehtoja, jotka näkyvät BEAUTYCOSin verkkosivuilla. Kaikki muutokset astuvat voimaan välittömästi, ellei toisin mainita. Uusimmat ehdot löytyvät aina verkkosivuilta. Näistä muutoksista ei välttämättä tiedoteta asiakkaille erikseen esimerkiksi sähköpostitse. Asiakkaan tulee aina lukea ja hyväksyä ehdot ennen ostopäätöstä.

2. Asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet

BEAUTYCOS.fi myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille (myöhemmin kuluttajalle) ja alle 18-vuotiaille henkilöille heidän laillisten huoltajiensa luvalla. Kaikki luotto-ostotavoilla tehtävät tilaukset on ehdottomasti kielletty alle 18-vuotiailta henkilöiltä.

BEAUTYCOS voi myös myydä järjestöille ja muille liikekumppaneille tapauskohtaisella suoraan ostajan kanssa tehtävällä sopimuksella.

Tilaamalla BEAUTYCOS:sta ostaja luo kauppaan käyttäjätilin. Asiakas on velvollinen toimittamaan myyjälle ajantasaisimmat ja oikeat tiedot sekä vastaa tiedoissa olevista virheistä. Se, miten BEAUTYCOS käsittelee ja suojaa tietoja, määritellään BEAUTYCOSin tietosuojakäytännössä, joka on myös osa näitä ehtoja.

Asiakas pääsee tililleen milloin tahansa nähdäkseen tilauksensa tilan ja tarkastellakseen valittuja ostettuja lataustuotteita.

Asiakas on velvollinen pitämään kirjautumistietonsa salassa eikä saa luovuttaa tietoja kenellekään muulle. Asiakkaan on suojattava kaikki kirjautumistietoja koskevat tiedot ja näitä tietoja sisältävät asiakirjat on säilytettävä siten, että ulkopuoliset eivät pääse niihin käsiksi. Laiminlyönnistä seuraa velvollisuus maksaa mahdolliset ostot, jotka toinen henkilö on tehnyt tilinhaltijan tiedoilla.

Asiakkaalle voidaan lähettää pyyntöjä arvostella tilatut tuotteet tai lähettää muita kyselylomakkeita. Asiakkaan ei tarvitse vastata tai reagoida näihin tiedusteluihin.

Kaikista tavaran vaurioista, jotka havaitaan tavaraa vastaanotettaessa, tulee ilmoittaa myyjälle (BEAUTYCOS) ilman tarpeetonta viivytystä. Myöhemmin kuin 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta ilmoitettuja vahinkoja ei katsota aiheutuneen lähettäjän tai tavarankuljettajan virheellisestä käsittelystä. Mahdolliset poikkeukset tehdään tapauskohtaisesti asiakastuen ja asiakkaan välillä.

Kaikki asiakastilit, joita on käytetty näiden ehtojen vastaisesti, voidaan sulkea ilman varoitusta.

2.1 Tietosuojakäytäntö

Näihin ehtoihin kuuluva tietosuojakäytäntö on luettavissa osoitteessa: https://www.BEAUTYCOS.fi/minisite/t/tietosuojakaytanto

Tietoja selainevästeistä löytyy osoitteesta: https://www.BEAUTYCOS.fi/minisite/t/cookie

2.2 Tietojen poistopyyntö

Mahdollisten asiakastietojen poistamispyyntö käsitellään näiden ehtojen mukaisesti ja pyyntö täytetään Tanskan lain ja EU:n henkilötietoja koskevien säädösten mukaisesti ja mahdollisimman nopeasti.

3. Tuotteet ja hinnat

Kaikki sivulla näkyvät hinnat sisältävät kaikki verot, ellei toisin ole selvästi mainittu. Kaikki tuotekuvaukset ovat mahdollisimman tarkkoja, ja tiedot on saatu suoraan tuotteen julkaisijalta tai valmistajalta. Jos tuotteen hinta ei ole oikea, tuotetta ei myydä, jos asiakkaan voidaan todeta ymmärtäneen hinnan virheellisyyden.

Pakkausmaksumme kaikissa tilauksissa on 0,90 €.

Tuotekuvat ovat vain havainnollistavia. Kuvat eivät välttämättä täysin kuvasta tuotteen tilaa, luonnetta tai alkuperää. BEAUTYCOS ei ole vastuussa mistään kolmannen osapuolen antamista tiedoista.

Lukuun ottamatta tämän kohdan ensimmäisessä kappaleessa kuvattuja ilmeisen virheellisiä hintoja, tuotteet myydään hintaan, josta on sovittu tilausta vahvistettaessa. Tuotteen hinnanalennuksista ei ilmoiteta asiakkaalle, mutta asiakkaalla on oikeus ilmoittaa myyjälle hinnanalennuksista ja tilaushinta voidaan neuvotella vastaamaan hinnanalennusta.

BEAUTYCOS ei ole velvollinen tilaamaan tuotteita valmistajalta voidakseen lähettää minkä tahansa tuotteen tilauspyynnön mukaisesti, vaikka tilaus olisi jo vahvistettu. Tilaukset, joissa on tuote, jonka myynti on lopetettu, hyvitetään asiakkaalle tuotekohtaisesti.

4. Maksaminen

Voit maksaa seuraavilla maksutavoilla: VISA, MasterCard, VISA Electron tai Paypal. Kaikki maksut veloitetaan Englannin punnissa.

Ajantasaisimmat tiedot eri maksutavoista löytyvät aina osoitteesta https://www.BEAUTYCOS.fi/minisite/t/payment.

BEAUTYCOS on tanskalainen kauppias, ja siksi tietyiltä korteilta voidaan veloittaa pieni maksu ostosten tekemisestä kansainväliseltä kauppiaalta. Tämän maksun perii kortin myöntäjä, EI BEAUTYCOS. Jotkut pankit perivät veloituksen vain, jos käytetään ulkomaan valuuttaa - eli valuuttamaksu veloitetaan. Tämä riippuu kuitenkin myöntäjästä.

Jos sinulla on kysyttävää BEAUTYCOS-laskustasi, ota yhteyttä asiakastukitiimiimme.

Saat sähköpostiisi ennakkoilmoituksen, kun olemme lähettäneet sinulle tuotteen. Kaikki huomautukset on esitettävä 4 työpäivän kuluessa ennakkoilmoituksen lähettämisestä. Pankkikortilla suoritetut maksut on aina suojattu väärinkäytöltä. Sinulla on mahdollisuus kieltäytyä maksusta, kun saat maksuhistoriasi. Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että korttiasi käytetään väärin verkkokaupassa, joka käyttää SSL:ää (Secure Socket Layer) maksujärjestelmässään, olet täysin suojattu ja voit saada hyvityksen syntyneistä tappioista. Olet siis paremmin suojattu kuin fyysisessä maailmassa.

Luottokortilla maksettujen ostosten yhteydessä antamasi tiedot ovat salattuja (SSL). BEAUTYCOSilla tai muilla ei ole mahdollisuutta lukea antamiasi tietoja.

Maestro-korttimaksu

Käytettäessä VISA-, MasterCard- tai VISA Electron-korttia veloitamme korttiasi vain, kun tavarat ovat varastossa ja valmiina lähetettäväksi sinulle. Pankkien Solo- ja Maestro-korttien käsittelytavasta johtuen joudumme veloittamaan ennakkomaksun riippumatta siitä, onko tuotetta varastossa vai ei.

Kaikista korttityypeistä ja maksuista voimme veloittaa vain tilaamasi summan, emmekä koskaan voi veloittaa suurempaa summaa kuin olet valtuuttanut ja hyväksynyt.

TÄRKEÄÄ! Tiliotteellasi näkyy nostot BEAUTYCOS Aps:sta.

5. Toimitus ja kuljetus

Keskimääräinen toimitusaika on 3 arkipäivää.

Pyrimme aina lähettämään kaikki tilaukset samana arkipäivänä, jos tilaus on tehty ennen klo 16. Kiireisinä aikoina tämä ei aina ole mahdollista tilausmäärien vuoksi, mutta tilauksesi lähetetään mahdollisimman pian. Emme voi tarjota hyvitystä myöhästyneistä toimituksista.

Kaikki toimitusaika-arviot tehdään BEAUTYCOSille tavaroiden lähettämiseen käyttämien kuriirien BEAUTYCOSille toimittamien tietojen sekä tavaroiden valmistajilta ja julkaisijalta saatujen tietojen perusteella.

ILMAINEN RAHTI!

Toimitusaika riippuu siitä, onko tuotetta varastossa. Normaalisti toimitusajan oletetaan olevan 3–7 arkipäivää lähetyspäivästä, mutta toimitus voi kestää kauemmin, jos meistä riippumattomat olosuhteet häiritsevät postipalveluja. Puuttuvat / myöhässä olevat tuotteet: Huomaa, että meidän on odotettava 16 päivää, ennen kuin voimme jäljittää, korvata tai hyvittää kadonneet tuotteet.

Jos tuotetta ei ole varastossa, toimitusaika riippuu ajasta, joka kuluu tuotteiden hankkimiseen toimittajiltamme. Voit aina nähdä tilaustesi tilan tarkastelemalla henkilökohtaista tiliäsi osoitteessa BEAUTYCOS.fi

Kun tuote on lähetetty, lähetämme sinulle ilmoituksen sähköpostitse. Sähköposti luodaan automaattisesti ja lähetetään meiltä noin klo 19.00. Kun olet vastaanottanut lähetysvahvistussähköpostin, se tarkoittaa, että olemme laskuttaneet, keränneet ja lähettäneet tilauksen tilillä määritettyyn osoitteeseen. Jos et saa tilaustasi 7 arkipäivän kuluttua vahvistussähköpostin lähettämisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme kyselyn aloittamiseksi. Jos yhteyttä ei oteta, katsomme tilaukset onnistuneesti toimitetuiksi 7 arkipäivän kuluttua.

Jos lähetys katoaa tai viivästyy tilauksen virheellisten tai väärien tietojen syöttämisen seurauksena, BEAUTYCOS.fi ei ole vastuussa missään olosuhteissa.

Jos lähetys toimitetaan noutopaikkaan, asiakas on vastuussa tuotteen noutamisesta säilytysajan sisällä. Paketit noudetaan henkilökohtaisesti, ja noutamiseen vaaditaan yleensä kuvallinen henkilöllisyystodistus.

6. Peruutusoikeus

Peruutuspyynnön voi tehdä ottamalla yhteyttä BEAUTYCOSin asiakastukeen ja ilmoittamalla peruutuspyynnöstä kirjallisesti sähköpostitse. Tilauksen peruuttaminen voi kestää jopa 48 tuntia siitä hetkestä, kun peruutuspyyntö on tehty BEAUTYCOSin työntekijälle, jolloin tilaus voi olla jo lähetetty, jolloin peruuttaminen on mahdotonta.

Tilauksia, jotka asiakas olisi voinut peruuttaa ajoissa, mutta jotka on jo lähetetty, ei katsota peruutetuiksi.

7. Palautusoikeus

Sinulla on kuluttajaoikeuksiesi mukaisesti oikeus palauttaa ostoksesi. Tuote on palautettava olennaisesti samassa kunnossa ja samassa määrässä kuin olet sen vastaanottanut.

Kuluttajaoikeuksiesi perusteella sinulla on oikeus palauttaa tuote, eli voit kieltäytyä toimituksesta tai palauttaa oston edellyttäen, että palautuslähetys lähetetään meille 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta, alkuperäispakkauksessaan ja olennaisesti samassa kunnossa kuin se on vastaanotettu. Palauttaaksesi tuotteen sinun on lähetettävä tuote takaisin meille Royal Mail -palvelun kautta 14 päivän kuluessa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen palauttamista. Voit tehdä sen kirjoittamalla meille sähköpostia osoitteeseen webshop (a) beautycos.fi. Tuote on lähetettävä takaisin turvallisesti suojapakkauksessa. Palautuskulut 35 £.

Huomioithan, että tuote on palautettava käyttämättömänä, koska tuotteen käyttö tarkoittaa merkittävää arvon alentumista, eikä sitä voida enää käyttöönoton jälkeen katsoa olennaisesti samassa kunnossa olevaksi. Hajuvesien, hygieniatuotteiden ja muiden vastaavien tavaroiden tulee olla täysin käyttämättömiä ja uudenveroisia. Edellytyksenä on myös, että tavarat palautetaan ehjinä alkuperäisessä pakkauksessaan, jossa tavarat toimitettiin. Alkuperäisen pakkauksen puuttuminen tai vahingoittuminen voi johtaa oikeuksiesi raukeamiseen.

BEAUTYCOSin työntekijöillä on oikeus tehdä asiakkaan kanssa räätälöityjä palautussopimuksia. Tiedot on annettava kirjallisesti, sähköpostitse.

Palautetun tavaran vastaanoton yhteydessä kaikki tuotteet tarkastetaan, ja varmistetaan, että ne täyttävät palautuskäytännön/-menettelyn ehdot. Hyvitys tai vaihto käsitellään mahdollisimman nopeasti. Liitä mukaan BEAUTYCOS-tilinumerosi (yleensä 6 numeroa) ja tilaustunnus (yleensä 8 numeroa), jotta voimme hyvittää rahasi suoraan alkuperäiselle maksutavallesi. Palautetut tuotteen käsitellään tavallisesti niiden palautuksen yhteydessä. Jos tuotettasi ei hyvitetä/palauteta ja/tai et kuule meistä 9 arkipäivän kuluessa, ota meihin yhteyttä.

Irtotavarana myytävät tuotteet ja tukkupakkaustilaukset on palautettava kokonaisuudessaan, eikä niitä voi palauttaa vain osittain. Jos irtotavaratilaus palautetaan osittain, BEAUTYCOS varaa oikeuden käsitellä lähetystä myyjälle lähetettynä viallisena tuotteena kohdassa 8 kuvatun 3 kuukauden odotusajan jälkeen. Vastuu virheistä.

Palautettavat tavarat tulee lähettää osoitteeseen:

BEAUTYCOS ApS
Niels Bohrs Allé 181
5220 Odense SØ
Tanska

*Ennen kuin lähetät meille palautuksia, varmista, että saat lähetystodistuksen paikalliselta postitoimistolta*

Pakkaa palautettavat tavarat hyvin vaurioiden välttämiseksi. Lisää vähintään 10 cm pehmustetta tuotteille, jotka eivät ole alkuperäisissä lähetyspakkauksissaan, jotka tuotteen valmistaja on suunnitellut lähetystä varten. BEAUTYCOS ei ole vastuussa vahingoista, jotka aiheutuvat huonosta tai huolimattomasta pakkauksesta.

Palautuksia, jotka on ohjattu myyjän noudettavaksi noutopaikalta, ei hyväksytä. Asiakas vastaa kaikista sellaisista lähetyksistä, joita ei lähetetä suoraan myyjälle.

Huomaa, että tilausta, jonka vastaanottamisesta on kieltäydytty ja joka palautettu lähettäjälle, ei katsota laillisesti palautetuksi. EU-lainsäädännön mukaan myyjälle on aina ilmoitettava palautuksesta, jotta vastaanottamisesta kieltäytymistä voidaan pitää tilauksen palautuksena/peruuttamisena.

8. Vastuu virheistä

BEAUTYCOS varaa oikeuden veloittaa asiakkaalta kaikista asiakkaan aiheuttamista tai asiakkaan toimista tai toimien laiminlyönneistä aiheutuvista kuluista. Näitä ovat muun muassa ylimääräiset toimituspalvelut, puuttuva sisältö ja kohtuuton viive.

Kun ylimääräisiä kuluja havaitaan, BEAUTYCOS ilmoittaa asiakkaalle kuluista ilman tarpeetonta viivytystä.

Kaikki vialliset tuotteet, jotka lähetetään BEAUTYCOSille korjattavaksi tai palautetaan, tarkastetaan ja mahdollinen virhe varmistetaan. Tuotteen vastaanottamisen jälkeen tarkistusprosessi kestää 3–5 arkipäivää. Tämän jälkeen mahdollinen korjaustoimenpide voi kestää jopa 30 päivää tai jopa pidempään riippuen kyseessä olevasta tuotteesta ja suositeltavasta valmistajan menettelystä.

Vahingot voidaan korvata enintään alkuperäisen tuotteen täyden hinnan arvosta. Korvaus voi olla myös pienempi. Hyvitys voidaan tehdä joko rahanpalautuksena tai lahjakortilla.

Vahinkoa ei korvata, jos tuotetta on käytetty sen käyttötarkoituksesta poikkeavalla tavalla tai lukematta käyttöohjetta, jos sellainen on toimitettu, tai jos vahinko on aiheutettu tahallaan. Tuotteen avaaminen mitätöi takuun, ellei valmistaja toisin määrää.

BEAUTYCOS ei hyvitä tilausta, jos virhe johtuu alkuperäisen materiaalin virheestä. Jos virhe on tulkinnanvarainen, vastuu virheestä on asiakkaalla.

Kolmannen osapuolen tekemät muutokset mitätöivät kaikki korjauspalvelut.

BEAUTYCOS ei korvaa vian aiheuttamia välittömiä tai välillisiä vahinkoja.

BEAUTYCOSille korjattavaksi lähetetyt vialliset tuotteet kierrätetään, jos niitä ei vaadita kolmen kuukauden kuluessa korjausyrityksestä. Asiakkaalle ilmoitetaan korjauksen tilasta sähköpostitse.

Kolmen kuukauden säilytysaikaa sovelletaan myös kaikkiin lähetyksiin, jotka on lähetetty myyjälle lähetyksen tunnistamisen kannalta riittämättömin tiedoin.

Jos asiakas lähettää BEAUTYCOSille virheettömän tuotteen korjattavaksi, mutta tuote joko ei ole viallinen tai vahinko on asiakkaan aiheuttama, BEAUTYCOS palauttaa tuotteen takaisin asiakkaalle. BEAUTYCOS pidättää oikeuden veloittaa asiakkaalta tarpeettomista tai aiheettomista työstä sekä hallinnollisista paperityöstä tuotekohtaisesti. Hinnoittelu alkaa 30

Sisältö

  1. Yleistä
    1. Kolmannen osapuolen sisältö
    2. Ylivoimainen este
    3. Muutokset näihin ehtoihin
  2. Asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet
    1. Tietosuojakäytäntö
    2. Tietojen poistopyyntö
  3. Tuotteet ja hinnat
  4. Maksaminen
  5. Toimitus ja kuljetus
  6. Peruutusoikeus
  7. Palautusoikeus
  8. Vastuu virheistä
  9. Reklamaatiot ja valitukset
    1. Tietoa valitusmenettelyistä
  10. Lisäpalvelut
  11. Tarjoukset ja rajoitukset
  12. Kiistoissa sovellettava lainsäädäntö ja tuomioistuin

1. Yleistä

BEAUTYCOS.fi
ALV-numero: DK34694435
Sähköposti: webshop (a) beautycos.fi
Ehdot päivitetty: 19.10.2022

BEAUTYCOS on verkkokauppa, jonka kautta asiakas voi ostaa suoraan BEAUTYCOS:n myymiä tuotteita ja muita tuotteita muilta yrityksiltä, jotka ovat päättäneet myydä tuotteitaan BEAUTYCOS-sivun kautta.

BEAUTYCOSin ja asiakkaan välistä myyntisopimusta solmittaessa noudatetaan seuraavia ehtoja.

Kaikkien myyntisopimukseen liittyvien kolmansien osapuolten kanssa käytetään myös kuluttajasuojalakeja ja kolmansiin osapuoliin liittyviä erityisehtoja näiden ehtojen yhteydessä.

1.1 Kolmannen osapuolen sisältö

Kaikki tavaramerkit kuuluvat niiden lainmukaisille omistajille. BEAUTYCOS voi tarjota linkkejä verkkosivustoille, jotka eivät ole BEAUTYCOSin hallinnassa. BEAUTYCOS ei voi taata, että BEAUTYCOSin kautta linkitetyistä kolmansien osapuolien linkeistä löytyvä sisältö on oikeaa tai ajantasaista, eikä sitä, että verkkosivustot noudattavat samoja tietosuojasopimuksia ja turvatoimia kuin BEAUTYCOS. Osoitteen haltija on vastuussa linkin sisällöstä.

1.2 Ylivoimainen este

BEAUTYCOS ei ole vastuussa mistään vahingoista, jotka johtuvat esteestä, jota ei ole voitu ennakoida, odottamattomasta tapahtumasta tai olosuhteiden muutoksesta, johon BEAUTYCOS ei voi vaikuttaa ja jota BEAUTYCOS ei voi kohtuudella estää. Näitä ovat esimerkiksi, muttei yksinomaan, lailliset lakot, sodankäynti, tulipalo, sääilmiö, terrori-iskut, lainsäädännön muutokset, tekniset ongelmat, viestintävirheet, tavarantoimittajien vaikeudet tai edellä mainituista aiheutuvat seuraamukset. Ennakoimattomien olosuhteiden aikana vahingonkorvaus- tai korvausvelvollisuus raukeaa. BEAUTYCOS on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle mahdollisimman nopeasti kaikista myyntisopimukseen vaikuttavista ennakoimattomista seikoista.

1.3 Muutokset näihin ehtoihin

BEAUTYCOS pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja yksipuolisesti ilmoittamatta asiasta etukäteen asiakkaalle. Kaikki tilaukset noudattavat ostohetkellä voimassa olevia ehtoja, jotka näkyvät BEAUTYCOSin verkkosivuilla. Kaikki muutokset astuvat voimaan välittömästi, ellei toisin mainita. Uusimmat ehdot löytyvät aina verkkosivuilta. Näistä muutoksista ei välttämättä tiedoteta asiakkaille erikseen esimerkiksi sähköpostitse. Asiakkaan tulee aina lukea ja hyväksyä ehdot ennen ostopäätöstä.

2. Asiakkaan oikeudet ja velvollisuudet

BEAUTYCOS.fi myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille (myöhemmin kuluttajalle) ja alle 18-vuotiaille henkilöille heidän laillisten huoltajiensa luvalla. Kaikki luotto-ostotavoilla tehtävät tilaukset on ehdottomasti kielletty alle 18-vuotiailta henkilöiltä.

BEAUTYCOS voi myös myydä järjestöille ja muille liikekumppaneille tapauskohtaisella suoraan ostajan kanssa tehtävällä sopimuksella.

Tilaamalla BEAUTYCOS:sta ostaja luo kauppaan käyttäjätilin. Asiakas on velvollinen toimittamaan myyjälle ajantasaisimmat ja oikeat tiedot sekä vastaa tiedoissa olevista virheistä. Se, miten BEAUTYCOS käsittelee ja suojaa tietoja, määritellään BEAUTYCOSin tietosuojakäytännössä, joka on myös osa näitä ehtoja.

Asiakas pääsee tililleen milloin tahansa nähdäkseen tilauksensa tilan ja tarkastellakseen valittuja ostettuja lataustuotteita.

Asiakas on velvollinen pitämään kirjautumistietonsa salassa eikä saa luovuttaa tietoja kenellekään muulle. Asiakkaan on suojattava kaikki kirjautumistietoja koskevat tiedot ja näitä tietoja sisältävät asiakirjat on säilytettävä siten, että ulkopuoliset eivät pääse niihin käsiksi. Laiminlyönnistä seuraa velvollisuus maksaa mahdolliset ostot, jotka toinen henkilö on tehnyt tilinhaltijan tiedoilla.

Asiakkaalle voidaan lähettää pyyntöjä arvostella tilatut tuotteet tai lähettää muita kyselylomakkeita. Asiakkaan ei tarvitse vastata tai reagoida näihin tiedusteluihin.

Kaikista tavaran vaurioista, jotka havaitaan tavaraa vastaanotettaessa, tulee ilmoittaa myyjälle (BEAUTYCOS) ilman tarpeetonta viivytystä. Myöhemmin kuin 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta ilmoitettuja vahinkoja ei katsota aiheutuneen lähettäjän tai tavarankuljettajan virheellisestä käsittelystä. Mahdolliset poikkeukset tehdään tapauskohtaisesti asiakastuen ja asiakkaan välillä.

Kaikki asiakastilit, joita on käytetty näiden ehtojen vastaisesti, voidaan sulkea ilman varoitusta.

2.1 Tietosuojakäytäntö

Näihin ehtoihin kuuluva tietosuojakäytäntö on luettavissa osoitteessa: https://www.BEAUTYCOS.fi/minisite/t/tietosuojakaytanto

Tietoja selainevästeistä löytyy osoitteesta: https://www.BEAUTYCOS.fi/minisite/t/cookie

2.2 Tietojen poistopyyntö

Mahdollisten asiakastietojen poistamispyyntö käsitellään näiden ehtojen mukaisesti ja pyyntö täytetään Tanskan lain ja EU:n henkilötietoja koskevien säädösten mukaisesti ja mahdollisimman nopeasti.

3. Tuotteet ja hinnat

Kaikki sivulla näkyvät hinnat sisältävät kaikki verot, ellei toisin ole selvästi mainittu. Kaikki tuotekuvaukset ovat mahdollisimman tarkkoja, ja tiedot on saatu suoraan tuotteen julkaisijalta tai valmistajalta. Jos tuotteen hinta ei ole oikea, tuotetta ei myydä, jos asiakkaan voidaan todeta ymmärtäneen hinnan virheellisyyden.

Tuotekuvat ovat vain havainnollistavia. Kuvat eivät välttämättä täysin kuvasta tuotteen tilaa, luonnetta tai alkuperää. BEAUTYCOS ei ole vastuussa mistään kolmannen osapuolen antamista tiedoista.

Lukuun ottamatta tämän kohdan ensimmäisessä kappaleessa kuvattuja ilmeisen virheellisiä hintoja, tuotteet myydään hintaan, josta on sovittu tilausta vahvistettaessa. Tuotteen hinnanalennuksista ei ilmoiteta asiakkaalle, mutta asiakkaalla on oikeus ilmoittaa myyjälle hinnanalennuksista ja tilaushinta voidaan neuvotella vastaamaan hinnanalennusta.

BEAUTYCOS ei ole velvollinen tilaamaan tuotteita valmistajalta voidakseen lähettää minkä tahansa tuotteen tilauspyynnön mukaisesti, vaikka tilaus olisi jo vahvistettu. Tilaukset, joissa on tuote, jonka myynti on lopetettu, hyvitetään asiakkaalle tuotekohtaisesti.

4. Maksaminen

Voit maksaa seuraavilla maksutavoilla: VISA, MasterCard, VISA Electron tai Paypal. Kaikki maksut veloitetaan Englannin punnissa.

Ajantasaisimmat tiedot eri maksutavoista löytyvät aina osoitteesta https://www.BEAUTYCOS.fi/minisite/t/payment.

BEAUTYCOS on tanskalainen kauppias, ja siksi tietyiltä korteilta voidaan veloittaa pieni maksu ostosten tekemisestä kansainväliseltä kauppiaalta. Tämän maksun perii kortin myöntäjä, EI BEAUTYCOS. Jotkut pankit perivät veloituksen vain, jos käytetään ulkomaan valuuttaa - eli valuuttamaksu veloitetaan. Tämä riippuu kuitenkin myöntäjästä.

Jos sinulla on kysyttävää BEAUTYCOS-laskustasi, ota yhteyttä asiakastukitiimiimme.

Saat sähköpostiisi ennakkoilmoituksen, kun olemme lähettäneet sinulle tuotteen. Kaikki huomautukset on esitettävä 4 työpäivän kuluessa ennakkoilmoituksen lähettämisestä. Pankkikortilla suoritetut maksut on aina suojattu väärinkäytöltä. Sinulla on mahdollisuus kieltäytyä maksusta, kun saat maksuhistoriasi. Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, että korttiasi käytetään väärin verkkokaupassa, joka käyttää SSL:ää (Secure Socket Layer) maksujärjestelmässään, olet täysin suojattu ja voit saada hyvityksen syntyneistä tappioista. Olet siis paremmin suojattu kuin fyysisessä maailmassa.

Luottokortilla maksettujen ostosten yhteydessä antamasi tiedot ovat salattuja (SSL). BEAUTYCOSilla tai muilla ei ole mahdollisuutta lukea antamiasi tietoja.

Maestro-korttimaksu

Käytettäessä VISA-, MasterCard- tai VISA Electron-korttia veloitamme korttiasi vain, kun tavarat ovat varastossa ja valmiina lähetettäväksi sinulle. Pankkien Solo- ja Maestro-korttien käsittelytavasta johtuen joudumme veloittamaan ennakkomaksun riippumatta siitä, onko tuotetta varastossa vai ei.

Kaikista korttityypeistä ja maksuista voimme veloittaa vain tilaamasi summan, emmekä koskaan voi veloittaa suurempaa summaa kuin olet valtuuttanut ja hyväksynyt.

TÄRKEÄÄ! Tiliotteellasi näkyy nostot BEAUTYCOS Aps:sta.

5. Toimitus ja kuljetus

Keskimääräinen toimitusaika on 3 arkipäivää.

Pyrimme aina lähettämään kaikki tilaukset samana arkipäivänä, jos tilaus on tehty ennen klo 15. Kiireisinä aikoina tämä ei aina ole mahdollista tilausmäärien vuoksi, mutta tilauksesi lähetetään mahdollisimman pian. Emme voi tarjota hyvitystä myöhästyneistä toimituksista.

Kaikki toimitusaika-arviot tehdään BEAUTYCOSille tavaroiden lähettämiseen käyttämien kuriirien BEAUTYCOSille toimittamien tietojen sekä tavaroiden valmistajilta ja julkaisijalta saatujen tietojen perusteella.

ILMAINEN RAHTI!

Toimitusaika riippuu siitä, onko tuotetta varastossa. Normaalisti toimitusajan oletetaan olevan 2–3 arkipäivää lähetyspäivästä, mutta toimitus voi kestää kauemmin, jos meistä riippumattomat olosuhteet häiritsevät postipalveluja. Puuttuvat / myöhässä olevat tuotteet: Huomaa, että meidän on odotettava 15 päivää, ennen kuin voimme jäljittää, korvata tai hyvittää kadonneet tuotteet.

Jos tuotetta ei ole varastossa, toimitusaika riippuu ajasta, joka kuluu tuotteiden hankkimiseen toimittajiltamme. Voit aina nähdä tilaustesi tilan tarkastelemalla henkilökohtaista tiliäsi osoitteessa BEAUTYCOS.fi

Kun tuote on lähetetty, lähetämme sinulle ilmoituksen sähköpostitse. Sähköposti luodaan automaattisesti ja lähetetään meiltä noin klo 19.00. Kun olet vastaanottanut lähetysvahvistussähköpostin, se tarkoittaa, että olemme laskuttaneet, keränneet ja lähettäneet tilauksen tilillä määritettyyn osoitteeseen. Jos et saa tilaustasi 4 arkipäivän kuluttua vahvistussähköpostin lähettämisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme kyselyn aloittamiseksi. Jos yhteyttä ei oteta, katsomme tilaukset onnistuneesti toimitetuiksi 5 arkipäivän kuluttua.

Jos lähetys katoaa tai viivästyy tilauksen virheellisten tai väärien tietojen syöttämisen seurauksena, BEAUTYCOS.fi ei ole vastuussa missään olosuhteissa.

Jos lähetys toimitetaan noutopaikkaan, asiakas on vastuussa tuotteen noutamisesta säilytysajan sisällä. Paketit noudetaan henkilökohtaisesti, ja noutamiseen vaaditaan yleensä kuvallinen henkilöllisyystodistus.

6. Peruutusoikeus

Peruutuspyynnön voi tehdä ottamalla yhteyttä BEAUTYCOSin asiakastukeen ja ilmoittamalla peruutuspyynnöstä kirjallisesti sähköpostitse. Tilauksen peruuttaminen voi kestää jopa 48 tuntia siitä hetkestä, kun peruutuspyyntö on tehty BEAUTYCOSin työntekijälle, jolloin tilaus voi olla jo lähetetty, jolloin peruuttaminen on mahdotonta.

Tilauksia, jotka asiakas olisi voinut peruuttaa ajoissa, mutta jotka on jo lähetetty, ei katsota peruutetuiksi.

7. Palautusoikeus

Sinulla on kuluttajaoikeuksiesi mukaisesti oikeus palauttaa ostoksesi. Tuote on palautettava olennaisesti samassa kunnossa ja samassa määrässä kuin olet sen vastaanottanut.

Kuluttajaoikeuksiesi perusteella sinulla on oikeus palauttaa tuote, eli voit kieltäytyä toimituksesta tai palauttaa oston edellyttäen, että palautuslähetys lähetetään meille 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta, alkuperäispakkauksessaan ja olennaisesti samassa kunnossa kuin se on vastaanotettu. Palauttaaksesi tuotteen sinun on lähetettävä tuote takaisin meille Royal Mail -palvelun kautta 14 päivän kuluessa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen palauttamista. Voit tehdä sen kirjoittamalla meille sähköpostia osoitteeseen webshop (a) beautycos.fi. Tuote on lähetettävä takaisin turvallisesti suojapakkauksessa. Palautuskulut 35 £.

Huomioithan, että tuote on palautettava käyttämättömänä, koska tuotteen käyttö tarkoittaa merkittävää arvon alentumista, eikä sitä voida enää käyttöönoton jälkeen katsoa olennaisesti samassa kunnossa olevaksi. Hajuvesien, hygieniatuotteiden ja muiden vastaavien tavaroiden tulee olla täysin käyttämättömiä ja uudenveroisia. Edellytyksenä on myös, että tavarat palautetaan ehjinä alkuperäisessä pakkauksessaan, jossa tavarat toimitettiin. Alkuperäisen pakkauksen puuttuminen tai vahingoittuminen voi johtaa oikeuksiesi raukeamiseen.

BEAUTYCOSin työntekijöillä on oikeus tehdä asiakkaan kanssa räätälöityjä palautussopimuksia. Tiedot on annettava kirjallisesti, sähköpostitse.

Palautetun tavaran vastaanoton yhteydessä kaikki tuotteet tarkastetaan, ja varmistetaan, että ne täyttävät palautuskäytännön/-menettelyn ehdot. Hyvitys tai vaihto käsitellään mahdollisimman nopeasti. Liitä mukaan BEAUTYCOS-tilinumerosi (yleensä 6 numeroa) ja tilaustunnus (yleensä 8 numeroa), jotta voimme hyvittää rahasi suoraan alkuperäiselle maksutavallesi. Palautetut tuotteen käsitellään tavallisesti niiden palautuksen yhteydessä. Jos tuotettasi ei hyvitetä/palauteta ja/tai et kuule meistä 9 arkipäivän kuluessa, ota meihin yhteyttä.

Irtotavarana myytävät tuotteet ja tukkupakkaustilaukset on palautettava kokonaisuudessaan, eikä niitä voi palauttaa vain osittain. Jos irtotavaratilaus palautetaan osittain, BEAUTYCOS varaa oikeuden käsitellä lähetystä myyjälle lähetettynä viallisena tuotteena kohdassa 8 kuvatun 3 kuukauden odotusajan jälkeen. Vastuu virheistä.

Palautettavat tavarat tulee lähettää osoitteeseen:

BEAUTYCOS ApS
Niels Bohrs Allé 181
5220 Odense SØ
Tanska

*Ennen kuin lähetät meille palautuksia, varmista, että saat lähetystodistuksen paikalliselta postitoimistolta*

Pakkaa palautettavat tavarat hyvin vaurioiden välttämiseksi. Lisää vähintään 10 cm pehmustetta tuotteille, jotka eivät ole alkuperäisissä lähetyspakkauksissaan, jotka tuotteen valmistaja on suunnitellut lähetystä varten. BEAUTYCOS ei ole vastuussa vahingoista, jotka aiheutuvat huonosta tai huolimattomasta pakkauksesta.

Palautuksia, jotka on ohjattu myyjän noudettavaksi noutopaikalta, ei hyväksytä. Asiakas vastaa kaikista sellaisista lähetyksistä, joita ei lähetetä suoraan myyjälle.

Huomaa, että tilausta, jonka vastaanottamisesta on kieltäydytty ja joka palautettu lähettäjälle, ei katsota laillisesti palautetuksi. EU-lainsäädännön mukaan myyjälle on aina ilmoitettava palautuksesta, jotta vastaanottamisesta kieltäytymistä voidaan pitää tilauksen palautuksena/peruuttamisena.

8. Vastuu virheistä

BEAUTYCOS varaa oikeuden veloittaa asiakkaalta kaikista asiakkaan aiheuttamista tai asiakkaan toimista tai toimien laiminlyönneistä aiheutuvista kuluista. Näitä ovat muun muassa ylimääräiset toimituspalvelut, puuttuva sisältö ja kohtuuton viive.

Kun ylimääräisiä kuluja havaitaan, BEAUTYCOS ilmoittaa asiakkaalle kuluista ilman tarpeetonta viivytystä.

Kaikki vialliset tuotteet, jotka lähetetään BEAUTYCOSille korjattavaksi tai palautetaan, tarkastetaan ja mahdollinen virhe varmistetaan. Tuotteen vastaanottamisen jälkeen tarkistusprosessi kestää 3–5 arkipäivää. Tämän jälkeen mahdollinen korjaustoimenpide voi kestää jopa 30 päivää tai jopa pidempään riippuen kyseessä olevasta tuotteesta ja suositeltavasta valmistajan menettelystä.

Vahingot voidaan korvata enintään alkuperäisen tuotteen täyden hinnan arvosta. Korvaus voi olla myös pienempi. Hyvitys voidaan tehdä joko rahanpalautuksena tai lahjakortilla.

Vahinkoa ei korvata, jos tuotetta on käytetty sen käyttötarkoituksesta poikkeavalla tavalla tai lukematta käyttöohjetta, jos sellainen on toimitettu, tai jos vahinko on aiheutettu tahallaan. Tuotteen avaaminen mitätöi takuun, ellei valmistaja toisin määrää.

BEAUTYCOS ei hyvitä tilausta, jos virhe johtuu alkuperäisen materiaalin virheestä. Jos virhe on tulkinnanvarainen, vastuu virheestä on asiakkaalla.

Kolmannen osapuolen tekemät muutokset mitätöivät kaikki korjauspalvelut.

BEAUTYCOS ei korvaa vian aiheuttamia välittömiä tai välillisiä vahinkoja.

BEAUTYCOSille korjattavaksi lähetetyt vialliset tuotteet kierrätetään, jos niitä ei vaadita kolmen kuukauden kuluessa korjausyrityksestä. Asiakkaalle ilmoitetaan korjauksen tilasta sähköpostitse.

Kolmen kuukauden säilytysaikaa sovelletaan myös kaikkiin lähetyksiin, jotka on lähetetty myyjälle lähetyksen tunnistamisen kannalta riittämättömin tiedoin.

Jos asiakas lähettää BEAUTYCOSille virheettömän tuotteen korjattavaksi, mutta tuote joko ei ole viallinen tai vahinko on asiakkaan aiheuttama, BEAUTYCOS palauttaa tuotteen takaisin asiakkaalle. BEAUTYCOS pidättää oikeuden veloittaa asiakkaalta tarpeettomista tai aiheettomista työstä sekä hallinnollisista paperityöstä tuotekohtaisesti. Hinnoittelu alkaa 27 GBP:stä (+ ALV) jokaiselta tuotteelle alkavalta 30 minuutin korjauskerralta.

9. Reklamaatiot ja valitukset

Kaikki ei aina mene suunnitelmien mukaan, mutta älä huoli, olemme valmiita myös näihin asioihin. Ylläpidämme erittäin korkeaa palvelutasoa ja teemme kaikkemme parantaaksemme sitä aina kun mahdollista. Otamme valitukset erittäin vakavasti ja teemme kaikkemme ratkaistaksemme ne mahdollisimman nopeasti.

Reklamaatiot tilauksesi toimittamatta jääneistä tuotteista tulee tehdä 4–5 työpäivän kuluessa tilauksen lähetysilmoituksen lähettämisestä sähköpostiisi.

Kuljetuksen aikana vaurioituneista lähetyksistä tulee reklamoida mahdollisimman pian lähetyksen vastaanottamisen jälkeen. Vahinko on dokumentoitava. Kuvat vahingosta ja kuriirin vahingonvahvistus voidaan lähettää asiakaspalvelumme sähköpostiosoitteeseen webshop (a) beautycos.fi. Asiakas on velvollinen toimittamaan BEAUTYCOSille tarvittavan dokumentaation tai tiedot tilauksensa tunnistamiseksi. Asiakas voi joutua todistamaan ostoksensa maksutositteella.

Kaikki reklamaatiot käsitellään vain, jos ne on tehty kirjallisesti. Kaikki suulliset reklamaatiot jätetään huomiotta. Reklamaatiot voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen webshop(a)beautycos.fi tai kirjeenä, joka lähetetään myyjän ilmoittamaan osoitteeseen. Reklamaatiot voidaan tehdä myös sähköisesti, jos BEAUTYCOSin asiakastuki niin ilmoittaa.

Asiakaspalveluhenkilökunta ei voi suoraan käsitellä reklamaatioita. Kaikki reklamaatiot käsitellään reklamaatio-osastolla. Reklamaatiota käsitellään tarvittaessa BEAUTYCOSin lisähenkilöstön kanssa.

Löydät myös vastauksia yleisimpiin ongelmiin UKK-sivultamme.

9.1 Tiedot valitusmenettelyistä

Euroopan komission verkkovalitusportaalia voidaan käyttää valituksen tekemiseen. Tämä on erityisen tärkeää, jos olet kuluttaja, joka asuu muussa EU-maassa kuin Tanskassa, jossa BEAUTYCOS.comin pääkonttori sijaitsee. Valitukset voi lähettää täältä: http://ec.europa.eu/odr. Kun teet valituksen, kirjoita siihen sähköpostiosoitteemme webshop(a)beautycos.fi

10. Lisäpalvelut

BEAUTYCOS tarjoaa joskus listaamattomia erikoispalveluita, joista sovitaan tapauskohtaisesti asiakkaan kanssa.

Millään erikoistilauksilla, muokatuilla tuotteilla tai asiakkaalle tarjotuilla erikoispalveluilla ei ole peruutus- tai palautusoikeutta. Jo aloitetusta erikoispalvelusta veloitetaan, jos peruutus tehdään tilauksen vahvistamisen jälkeen, mutta ennen kuin se on toimitettu asiakkaalle. Kaikki työt pyritään pysäyttämään mahdollisimman pian peruutuksen jälkeen.

11. Tarjoukset ja rajoitukset

Kaikki sivustolla olevat tarjoukset on tarkoitettu vain yksityisasiakkaille, ei yritysasiakkaille.

Joskus näiden ehtojen lisäksi voi olla kausiluonteisia tai muuten tilapäisiä lisäehtoja, kuten pidennetty palautusoikeus. Lisäehdot ovat voimassa vain myyjän ennalta määrittämän ajan ja vain määritetyille tuotteille. Kun lisäehdot raukeavat tai ne peruutetaan, näitä ehtoja sovelletaan sellaisenaan.

Kaikki tiettyyn määrään tai tiettyyn tuotteeseen rajoitetut tarjoukset ovat voimassa vain niin kauan kuin tarjousaika on määritelty tai kunnes tuote on loppuunmyyty.

Joihinkin tuotteisiin voi kohdistua ikä- tai määrärajoituksia. Näissä tapauksissa asiakkaan tulee olla valmis antamaan tarvittavat tiedot tilauksen laillisuuden vahvistamiseksi joko BEAUTYCOS:lle tai kolmannelle osapuolelle, esim. kuriirille.

Kaikki käytetyt tuotteet myydään "siinä kunnossa kuin ne ovat”.

Varastotilanne on niin hyvin ajan tasalla, kuin on kohtuullisesti mahdollista, mutta viiveitä saattaa ilmetä runsaan liikenteen aikana, esim. alennusmyyntien aikana.

12. Kiistoissa sovellettava lainsäädäntö ja tuomioistuin

Kaikki erimielisyydet ratkaistaan ensisijaisesti myyjän kanssa solmitulla sopimuksella myyjän asiakaspalvelun kanssa käydyn neuvottelun jälkeen. Riita-asioissa myyjä soveltaa Tanskan lakia ja Tanskan kuluttajaviranomaisen periaatteita tai minkä tahansa muun Euroopan maan sovellettavia päätöksiä.

Asiakkaalla on oikeus riitauttaa mikä tahansa näiden ehtojen kohta. Kaikki näitä ehtoja tai niiden tulkintaa tai soveltamista koskevat erimielisyydet ratkaistaan yksinomaan Tanskan lainsäädännön mukaan BEAUTYCOSin päämajaa lähimpänä olevassa käräjäoikeudessa.

Versio 1.1
Päivitetty viimeksi 19. lokakuuta 2022

:stä (+ ALV) jokaiselta tuotteelle alkavalta 30 minuutin korjauskerralta.

9. Reklamaatiot ja valitukset

Kaikki ei aina mene suunnitelmien mukaan, mutta älä huoli, olemme valmiita myös näihin asioihin. Ylläpidämme erittäin korkeaa palvelutasoa ja teemme kaikkemme parantaaksemme sitä aina kun mahdollista. Otamme valitukset erittäin vakavasti ja teemme kaikkemme ratkaistaksemme ne mahdollisimman nopeasti.

Reklamaatiot tilauksesi toimittamatta jääneistä tuotteista tulee tehdä 4–5 työpäivän kuluessa tilauksen lähetysilmoituksen lähettämisestä sähköpostiisi.

Kuljetuksen aikana vaurioituneista lähetyksistä tulee reklamoida mahdollisimman pian lähetyksen vastaanottamisen jälkeen. Vahinko on dokumentoitava. Kuvat vahingosta ja kuriirin vahingonvahvistus voidaan lähettää asiakaspalvelumme sähköpostiosoitteeseen webshop (a) beautycos.fi. Asiakas on velvollinen toimittamaan BEAUTYCOSille tarvittavan dokumentaation tai tiedot tilauksensa tunnistamiseksi. Asiakas voi joutua todistamaan ostoksensa maksutositteella.

Kaikki reklamaatiot käsitellään vain, jos ne on tehty kirjallisesti. Kaikki suulliset reklamaatiot jätetään huomiotta. Reklamaatiot voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen webshop(a)beautycos.fi tai kirjeenä, joka lähetetään myyjän ilmoittamaan osoitteeseen. Reklamaatiot voidaan tehdä myös sähköisesti, jos BEAUTYCOSin asiakastuki niin ilmoittaa.

Asiakaspalveluhenkilökunta ei voi suoraan käsitellä reklamaatioita. Kaikki reklamaatiot käsitellään reklamaatio-osastolla. Reklamaatiota käsitellään tarvittaessa BEAUTYCOSin lisähenkilöstön kanssa.

Löydät myös vastauksia yleisimpiin ongelmiin UKK-sivultamme.

9.1 Tiedot valitusmenettelyistä

Euroopan komission verkkovalitusportaalia voidaan käyttää valituksen tekemiseen. Tämä on erityisen tärkeää, jos olet kuluttaja, joka asuu muussa EU-maassa kuin Tanskassa, jossa BEAUTYCOS.comin pääkonttori sijaitsee. Valitukset voi lähettää täältä: http://ec.europa.eu/odr. Kun teet valituksen, kirjoita siihen sähköpostiosoitteemme webshop(a)beautycos.fi

10. Lisäpalvelut

BEAUTYCOS tarjoaa joskus listaamattomia erikoispalveluita, joista sovitaan tapauskohtaisesti asiakkaan kanssa.

Millään erikoistilauksilla, muokatuilla tuotteilla tai asiakkaalle tarjotuilla erikoispalveluilla ei ole peruutus- tai palautusoikeutta. Jo aloitetusta erikoispalvelusta veloitetaan, jos peruutus tehdään tilauksen vahvistamisen jälkeen, mutta ennen kuin se on toimitettu asiakkaalle. Kaikki työt pyritään pysäyttämään mahdollisimman pian peruutuksen jälkeen.

11. Tarjoukset ja rajoitukset

Kaikki sivustolla olevat tarjoukset on tarkoitettu vain yksityisasiakkaille, ei yritysasiakkaille.

Joskus näiden ehtojen lisäksi voi olla kausiluonteisia tai muuten tilapäisiä lisäehtoja, kuten pidennetty palautusoikeus. Lisäehdot ovat voimassa vain myyjän ennalta määrittämän ajan ja vain määritetyille tuotteille. Kun lisäehdot raukeavat tai ne peruutetaan, näitä ehtoja sovelletaan sellaisenaan.

Kaikki tiettyyn määrään tai tiettyyn tuotteeseen rajoitetut tarjoukset ovat voimassa vain niin kauan kuin tarjousaika on määritelty tai kunnes tuote on loppuunmyyty.

Joihinkin tuotteisiin voi kohdistua ikä- tai määrärajoituksia. Näissä tapauksissa asiakkaan tulee olla valmis antamaan tarvittavat tiedot tilauksen laillisuuden vahvistamiseksi joko BEAUTYCOS:lle tai kolmannelle osapuolelle, esim. kuriirille.

Kaikki käytetyt tuotteet myydään "siinä kunnossa kuin ne ovat”.

Varastotilanne on niin hyvin ajan tasalla, kuin on kohtuullisesti mahdollista, mutta viiveitä saattaa ilmetä runsaan liikenteen aikana, esim. alennusmyyntien aikana.

12. Kiistoissa sovellettava lainsäädäntö ja tuomioistuin

Kaikki erimielisyydet ratkaistaan ensisijaisesti myyjän kanssa solmitulla sopimuksella myyjän asiakaspalvelun kanssa käydyn neuvottelun jälkeen. Riita-asioissa myyjä soveltaa Tanskan lakia ja Tanskan kuluttajaviranomaisen periaatteita tai minkä tahansa muun Euroopan maan sovellettavia päätöksiä.

Asiakkaalla on oikeus riitauttaa mikä tahansa näiden ehtojen kohta. Kaikki näitä ehtoja tai niiden tulkintaa tai soveltamista koskevat erimielisyydet ratkaistaan yksinomaan Tanskan lainsäädännön mukaan BEAUTYCOSin päämajaa lähimpänä olevassa käräjäoikeudessa.

Versio 1.1
Päivitetty viimeksi 19. lokakuuta 2022

Ups!

Produktet du viste interesse for er udgået.

Derfor anbefaler vi dette produkt i stedet.